23 Agusti

Hejsan som sagt så var det ett tg sen jag skrev men jag har inte haft tid innan nu
Nu sitter jag på mitt rum och har det tråkit mrn har en del att bäretta
i dag så började min dag med konståkning kl 9 när ni låg och sov ståg jag på isen och trännade lyllos mig va taha tror inte det sen så trännade jag i 3 timar och sen var jkag och prövade min bal kläning jag ska ha när mamma och pappa förnyar sina löften den är jätte finn den är ljus lilla och massor av stenar och så men den är så finn
men sen så gick jag och david till fotbols plan vid gymnasiumet det har äntligen öppnat det dom är så bra är att det var bara vi där men sen precic när vi skulle gå s¨kom Brasse och Putte som ville låna min boll  i 5min och då körde vi en mach taha jag och davbid vad men typ 4-3 och jag jorde alla 4 målen taha  men det blev en ganska lyckad dag i allafall

I morgon kommer vi GRÖNAN
(har typ varit dä 5 gånger redan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0