Gud villken dag??

Hej alla söta

min dag har inte alls varit bra.
Det började redan i morse, när jag kom upp till bussesn kom jag på att jag glömt mitt busskort hemma.
Men jag orkade inte springa hem så jag tänkte att buss skafören skulle vara litte snäll och låta mig åka iallafall, Men icke sa nicke en riktigt sur gubbe. Så jag ringde min mamma för hon hadde inte går till jobbet än då kom hon och sen kom bussen och jag kutade upp till skolan och kom 25 min för sent.
Men det gjorde ingen tin för vi hadde en vickarie som inte var där när jag kom så han märkte ingentin han ropade upp oss efter jag komit haha.
sen var det en ganska skön dag först kemi (vikarie) sen fysik (samma vikarie) sen svenska lunch och språk och sen svenska igen och sen slutade vi väldigt skön dag.
sen var det dags för träning det gick ganska bra på träningen på  första timmen vi hoppade dubbel axel Andra timmen var ass tråkig vi gjorde bara piroetter och flygskär ass tråkit jag är så himmla stel (tycker jag) men men sak samma nu ska jag gå hej då ha det Gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0