Hatar Ganja

I dag började denna dag dåligt.. den började redan kl kavart över 7 då jag gick till bussen för att hinna till skolan då kommer jag upp och s kommer en buss men det är 745 och den går till fridhemsplan eller hur det stavas  sen kom 708 men det kunnde jag inte heller ta efter som jag skulle åka med felicia och jag skulle ta 36 bussen men den komm alldrig så jag hadde ståt där i över 40 min och väntat då en buss kom men det var också 745 men då frös jag så mycket så jag gick påd en och hoppade av vid tvär vägen hos felicia och väntade på bussen med henne då kom det typ 5 min senare och då kom vi ändå försent typ 8 min men men det var ju inte vårat fel sen har det varit en ganska soft dag. vi hadde SO, Spanska och Matte på förmiddagen då ganja kom in och ville prata men en och en som tur var det inte jag hihi men jag tycker synd om sebbe som fick ass mycket själ för någonting han typ inte gjort så han fick prata med 4 lärare på bara förmiddagen.
sen var det dags för lunch då blev det risgrynsgröt mmm... gott.
sen efter lunchen var det musik och jag och felicia jobbade med våran låt som jag ska spela på piano sen var det slöjd och jag han inte klart med min kläning i dag heller men jag hadde ass litte kvar men Lena var litte seg i dag haha men nu måste jag gå jag har tränning i två timmar hej då..<33

BARA SÅ ALLA VET SÅ HATAR JAG GANJA OCH DET TROR JAG JAG INTE ÄR ENSAM OM ELLER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0