Jag Älskar Dig <33

Tänk på en kille och fyll i.

[x] han är svensk. [tror jag]
[x] han är i din ålder.
[ ] han är lång
[/} han är mogen.
[x] han är söt.
[  ] han är okysst.
[x] han är snäll.
[ ] jag kan säga allt till honom.
[x] han är lätt att dela ett gott skratt med.
[  ] han är mobbad.
[  ] han är blyg.
[x] han är framåt.
[ ] han har gjort dig ledsen.
[x] han har gjort dig glad
[ ] jag kan prata med honom om jag är ledsen.
[x] vi kan dela glädje tillsammans.
[x] jag har varit arg på honom.
[x] jag har skrikit åt honom.
[ ] jag har kramat honom
[ ] han har tyckt att jag har varit jobbig.
[ ] han tycker att jag är snäll.[det vet vel inte jag]
[  ] jag har sovit hos honom eller hos en kompis med han.
[  ] han har sovit hos mig
[x] vi har kollat på film ihop. [I skolan hihi]
[x] jag brukar tänka på honom.
[x] jag brukar sakna honom.
[ ] jag brukar fälla tårar för honom
[ ? ] han kommer lista ut att det här handlar om honom


Kommentarer
Postat av: amanda

åhh, hihi. Jag vet vem det är!:D:D:P

2008-11-23 @ 20:58:28
URL: http://amanaahs.blogg.se/
Postat av: vanessa

haha vad bra för deig da men du säger ingentin hihi

2008-11-25 @ 19:02:51
URL: http://voodoovnik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0