Skolan, Skolan, Skolan

Skolan började tidigt i dag, redan 8.15 med idrott.
på Idrottem så hadde vi styrka i dag, man skulle gå ihop två och två och jag får alltid den turen att vara med Cajsa =)
Men det var någonting som var fel för typ Cajsa van över mig typ 5 gånger fast jag är ganska vältränad intr för att skryta men jag fattar inte stanade hon tidigare eller vadå men aja.
Sen efter idrotten så var det dags för matte. Matte prov snarare.
asso jag fattar inte hur cigdem tänker ofta vi hinner två prov på en leksion jag han inte med två frogår efter som vi knapt hadde en timme på oss, men det som jag gjorde var jag nöjd med.
sen efter det var det kemi vi hadde lasse han är ass skön vi typ garvade halva leksionen med hans prat om dissibell eller hur det stavas haha.
sen var det lunch som jag åt med alla glade tjejer i min klass.
och sen var det bild som jag typ missade halvva för att jag skulle städa matsalen. Jag fatta inte hur man kan skita ner så mycket som alla gör,  rigtiga lort grissar buhu.
efter bilden och städningen var det dags för SO igentligen men jag och elli var och typ gjorde ett prov hos nina och sen när vi kom till backa till klass rumet sa karin att vi inte skulle ha någon elevens val för att de inte hadde hittat någon vikaria så vi fick typ sluta 40 min tidigare jippi.

sen när jga kom skulle jag vara med Lea men hon hadde så mycket läxor så hon kunnde inte så jag var med Polarn johansson haha men nu ska jag gå och så på DHW
                 


Juste sen fick jag veta att min kussin Gabi blev salems lucia på vägen hem från skolan då jag måtte henne
Grattis gumman<3

                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0