SNÖLEK <33

I dag hadde vi största snöbollskriget ever.
Killarna mot Tjejerna.
asso man var typ chans lös för dom satte sig på en och började sjuta upp snö i ansiktet med hande så man typ fick as mycket snö i munen.
tycker synd om Emelie alla gick typ på henne hennes jeans var typ ljus svarta efter var dom as murka haha stakarn. men grejen var att så fort man försökte hjälpa henne gick alla på mig så ja det var vel en skön dag i snön litte överdriven men kul.
Men sen på rasten så hadde krickan sjutit eller tryckt upp snö i mitt ansikte så skulle ja göra till backa, Då ramlade krickan och någon fälde mig så jag ramlade på ahn och då blev han typ as sur och ja man blev typ ass rädd ju han typ trök ner mig i marken och började trycka upp snö i ansiktet så.. vadå blöt ner jag kom in..

ÄR MAN MED I LEKEN FÅR MAN LEKEN TÅLA


Kommentarer
Postat av: pontus

han fick ju damp på dig för att du gjorde så han slog bakhuvudet i en lyktstolpe

2008-11-25 @ 19:15:15
Postat av: Emelie

haha tack för all hjälp (a) <3

2008-11-25 @ 19:21:07
URL: http://emelieisakssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0