30 oktober

Här sitter en trött vani och skriver.... så jag orkar inte skriva så mycket men skriver mera i morgon.
men i natt sov vila över hemmas hos mig och sen när vi var på salems VC för att sälja julblommor så ringde Lea och frågade om hon fick vara med och det fick hon så klrt öfta jag skulle säga nej till min lilla älskling...
haha.
sen så gick vi hem för att min lille bror hadde hemtat typ mina små kussiner två timmar för tidigt... haha.
vi pysslade litte och lekte frisörer haha dom är ju ass små.
men sen kl halv 5 var det dags för trännig det gick ganska bra första och början av andra timmen men sen gick det mindre bra som folk brukar säga haha..
men jag landade i allfall typ 4 dubbel flipar och det har jag inte gjort på ass länge.

men sen fick jag höra att det typ skulle snöa i morgon...... gud vad kul haha längtar
men nu ska jag sluta skriva ha en bra kväll

jag ska ha det riktigt gött i min varma säng haha

Kommentarer
Postat av: Felicia

Bra jobbat ;) <3

2008-10-31 @ 22:23:55
URL: http://feliiciias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0