skola skola och shopa

Dagen har varit riktigt bra i dag. det började med elevensval där jag typ inte gjorde någon ting alls. sedan engelska och muntligt prov det gick semst jag blir alltid så himmla nervör och då går det supper dåligt.
sen var det dags för den tråkiga SO n den är så tråkig blä..
sen var det lunch jätte äcklig.
sen var det dags för svenska och det gick ganska bra men satt mest och pratade. sen var det dags för matte prov och sedan mentorstids. på mentorstiden kom henkes och pontus mammor och pratade om DISCOT vi ska ha jag längtar haha.
efter skolan så skulle jag och johanna åka in till stan men så blev det inte efter som vi var tvungna att vända när vi var i älvsjö för att det hänt en olyckshändelse som dom sa. men när jag sat på tåget så hörde jag några prata backom mig och dom sa att det var någon som hoppat franför tåget ... hatar såna saker

Nu ska jag gå hej då sötnosar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0