Vila i frid Malin kristina Karlsson

Nu måste jag bara få skiva av mig.
Den 3 April blev Malin Kristina Karlsson på körd av ett tåg jag vet inte hur, några säger att hon hoppade några att hon föll och några att hon gömde sig. Vad ska man tro på?
Nu har det gåt 4 år sen vi hade kontakt med varandra det var senast i 4 an och nu går vi i 8 an.
När jag fick höra att du blivit på körd kunde jag inte låta bli att släppa tårar jag var tvungen.
Vi har ju ändå varit vänner. Jag förstår inte varför just du. Du var ju den som alltid spred glädje till andra du var alltid lika glad.
Men det sägs att gud alltid tar dom bästa först så jag hoppas verkligen du har det bra.
Du föddes 1994 som en ängel och började sprida glädje och skratt och nu 2009 är du borta hur ska alla dessa människor klara sig utan dig.
Du var deras livs kraft och alla saknar dig mer än du någonsin skulle kunna ana.
Jag hoppas verkligen du har det bra för du var Salems lilla ängel och sol stråle.
Du var den alla älskade och ingen hatade.
Men nu ska vi leva för dig har på jorden.

Vila i Frid Malin Kristina Karlsson



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfan vanessa! Du kände henne inte ens! Det är så jävla respektlöst att sitta o skriva om någon man inte ens kände!

2009-04-15 @ 22:32:35
Postat av: vanessa

Vi är bardomsväner

2009-05-23 @ 14:25:13
Postat av: vanessa

fet töntigt att skiva anonymt

2009-05-23 @ 14:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0