Gårdagens inlägg som inte kom upp Kl var 00:30

Tjena bloggen <3

 

Nu har jag nyss gåt up till vårat rum på Linneas land det är as fint!

Vi har nys tittat på Bert haha XD och bara suttit och pratat och haft det bra.

Vi har även tagit ett kvälls dopp det var bara 15 grader snacka om kallt!!

Men aja har inte så mycket att skriva jo juste på vägen hit så fick vi punka på bilen och det var typ bara 2 km kvar tills vi var framme otur va! Men vi kom fram i alla fall J

Aja nu ska vi snart gå och sova Amanda och Malin ligger typ och halv sover i soffan redan så haha XD

Det kommer massor av bilder sen när jag kommer hem vi har typ redan tagit 200 bilder och vi har bara varit här en kväll så haha men nu ska jag gå hej då

 

PussPuss <3


29/8
Detta är från dagens utflyckt.
jag vaknade kl 9 av att alla satt där nera och pratade sen åt vi frukpst
och sen drog vi i vägt på en lång promenad upp på berget! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0