THE VOICE

God morgon blogen!


Som sagt var jag på The voice i går det blev vell så där det var en Maskerad idiot som slängde in tårgas där vi stod och det står i tidningen att det var 25 personer som blev skadade. sen så svimade folk och så med.


Men det blev som värsta chockad efter som plötsligt började alla bara springa och putta så alla stod typ i värsta klumpen och puttade så Karin och jag försökte ta oss åt sidan för att inte bli mosade! Jobbigt, jobbigt  


Men när vi var där hittade vi aldrig Lea och Johanna men vi träffade massa annat folk men nu ska jag äta frukost och fixa mig och fortsätta titta på " EN SHOPAHOLICS BEKENNELSER "


PussPuss

Bilder kommer senare !


Kommentarer
Postat av: MARIA ♥

SV; hihi!

2009-08-16 @ 15:29:49
URL: http://mstappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0