Vadå jag har tråkigt!

Har du pussat nummer 2 ? caroline, nej
Vad har du för relation med nummer 20 ? becka, vänner
När ska du träffa nummer 24 ? Amanda B, ingen aning
Är nummer 18 söt ? Danjel B, ja ganska
Vad var ditt första intryck av nummer 13 ? Annelie, jag vet inte riktigt!
Gillar du nummer 14 ? Anni, ja eller gillar som vänner så klart
Har du träffat nummer 3 den senaste månaden ?  Adrian, ja flera gånger XD
När ska du träffa nummer 25 nästa gång ? Blondie (Oscar), jag vet inte riktigt han bor i göteborg
Är du nära vän med nummer 23 ? Biggan, Denice mamma?
Skulle du kunna gå ut med nummer 35 ? Lea<3, ja det är klart men inte som en dejt haha XD
Vad pratar du och nummer 5 oftast om ? Alexandra, allt möjligt
Skulle du kunna ge nummer 9 en kram ? Alma-bi, ja det är klart
Vad har du och nummer 27 för relation ? Cajsa, ja det skulle jag men vet inte om jag skulle vilja det :/
Vad skulle du vilja göra med nummer 26 ?  Daniela, jag vet inte!
Vad är det bästa med nummer 38? David min lille bror, jag vet inte :=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0