Aktivitetsdag sen stan

I dag har det varit en ganska rolig dag eftersom vi hade aktivitets dag och jag hade jujutsu eller hur det stavas. Sen så slutade vi kl 12 så då åkte jag, Johanna, Caroline och Amanda in till stan. Vi tittade lite i affärer och dom åt lunch :D

Sen åkte dom hem runt 3 tiden då stannade jag kvar själv för att fortsätta leta lite kläder tills på fredag men hittade inget så jag åkte hem vi typ 4 och sen så gick jag och Pauline på Ungdoms råd möte på ungdomen hus och sen kom jag hem och åt och har tittat på ”Jag ska bli en stjärna” det var ganska bra haha XD men nu ska jag snart ta och sova så

God natt alla på jorden och min underbara ÄNGEL i himlen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0