Anna bråk

Hej bloggen ni vet ju att jag inte har någon dator och därför dålig uppdatering. Men jag bloggar så ofta jag kan. Nu sitter jag och lyssnar på idol 2009 skivan på spotify och bara tar det lugnt.

I dag var jag inte på träningen i huddinge för att mamma och min moster fyllde år och vi hade fest det var typ 35 personer här. Men jag skulle igentligen åkt till SM med Line men vi skulle ju ha fest så det blev inte så :(

Något mer har inte hänt i dag.

Och i morgon är det första dagen på jullovet och det ska bli så himla skönt. Jag vet inte vad jag ska göra men jag tror jag ska åka och köpa den sista julklappen till Gabi men vi får se.

Men nu ska jag sätta mig och kolla på anna ankas jul eller som dom kallar det idag annfejden där Anna Anka och Anna skipper ska reda ut sitt bråk men kanske skriver sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0