Vi kommer alldrig glömma dig!

Nu är dagen äntligen avklarad. Den här dagen, var den dagen jag hoppades aldrig skulle komma. Men det gjorde den. Dagen då din begravning var :’(

Din begravning var det vackraste jag sett. Alla din gamla klass kompisar var där och killarna var stiligt klädda i kostym. även dina gamla lärare från rönninge skola var där. Men det vet du ju redan. Du såg ju allt eller hur!.

 Men det är så svårt att förstå att du är borta den känns bara som en mardröm eller ett stort skämt som inte är kul.

Jag kan eller vill inte förstå att jag aldrig mer kommer få se dig min älskade vän. Du är nu förevigt borta. Men vi glömmer dig aldrig. Du kommer förevigt att ha den största platsens i mitt hjärta . Och jag kommer föralltid att höra din röst och ditt skratt.

Vila i frid våran kära ängel jag vet att du alltid kommer sitta där uppe och titta ner på oss och se hur mycket vi kämpar för att klara det här tillsammans.

<3


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hon sitter där uppe och tänker på vilka underbara vänner ni är! <33

2009-12-05 @ 22:24:49
URL: http://feliciah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0