bra

Nu har jag precis börjat laga lite mat, ska snart äta.
Min dag har inte varit så speciel, men den började redan kl 06.15 då jag gick upp.
Jag hadde morgon träning kl 7 vi hoppade axel och lite steg med. Det gick ganska bra. 
Sen så var det bara skola som gällde.
sen på vägen hem så gick jag och felicia om Danjel och Alxe, sen så hörde vi att non sa Vanessa så vi kollade back,
där stog danjel och Alex och danjel hadde sina byxor nere vid knäna och gick så och alex bara stod och as garvade och vi med.
Annars så har vi prov i morgon och så hadde vi det i dag med gick vel så där jag svarade på alla frågerna utom en men men.
I morgon har vi matte och två stycken engelska prov jag kommer värkligen suga på engelska provet men men, man kan ju alltid hoppas haha.
 
Aja, ska sluta babbla nu eftersom jag inte har något speciellt att säga. Puss på er !    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0