Gubben

Nu sitter jag är och har just varit ute med hunden.

Har också hunnit äta två stycken Delicato bakelser haha tjock? OJ JA!!.

I dag är det träning som vanligt och dräkt timme och jag har ingen dräkt jag kan ha på mig får se hur del blir med det haha.

I dag i skolan gick det bra det var en gammal gubbe som typ ringde mig och jag vet inte vad. Trodde det var krickan men sen kom jag på att han mobil var stulen så det kunde inte vara han.

Men sen visade det sig att det var en siffra som var fel haha syn annars hade han fått tillbacka sin mobil. Men det läskiga var att krickan svarade på det numret förut men men och jag fick det av Alxe.  Annars har dagen varit som vanligt Plugg, plugg och ännu mera plugg. Har spanska prov i morgon också.

Sen hade jag slöjd i dag jag började på en väska som typ ser ut som en gympa påse. A det är svårt att förklara ni får se en bild sen när den är färdig.

Hur har eran dag varit?


Hur har eran dag varit?


Från vänster: Denice, Line, Jag, Vilma, Sonja och Lea



Kommentarer
Postat av: Felicia

du skrev "hur har eran dag varit?" 2 gånger xD

2009-02-19 @ 16:14:26
Postat av: Vilma

Guu vad små alla såg ut där!!:D

2009-03-13 @ 19:06:41
Postat av: vani

haha vet

2009-04-15 @ 18:32:15
URL: http://Voodoovnik,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0