Leksand

hejsan hoppasan alli hoppa!! NU har jag inte skrivit på ett tag efter som jag varit så trött varje gång jag kommit hem och inget specielt har hänt. men nu är det så här att jag och tjejerna (Lea,Line,Denice,Vilma,ronja och Jenny) och då klart våra mammor och våran underbara trännare Linn drar iväg till Leksand på tävling. Vi sattsar på att vinna klubb tävlingen i åt. Föra äret var det bara en placering som skillde så det var surt men men nya tag och kraffter i år haha. Vi ska även åka till Lager 157 och shoppa som varje år haha typ en tradition eller hur det stavas haha. Så nu har jag packat klart och ska gå och ducha så vi ses. jag skriver sen hur det gick på tävlingen om vi nådde vårat mål eller ej. men nu måste jag gå hej då ha det Gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0