PLUGGIS

Hejsan alla

vet att jag inte skrivit på ett tag men nu är det så att jag har haft så
himmla mycket på gång nu Träningar, Prov och mycket mera.
Just nu sitter jag och Pöuggar till vårat Biologi prov vi har i morgon
och jag börjar faktist fatta litte  nu hah efter.
men men tänkte pausa litte och skriva ett inlägg
Alla mina prov denna vecka

  • MATTE röd kurs
  • ENGELSKA X2
  • SPANSKA kap 1-2
  • BIOLOGI celler och organ
  • SVENSKA 

 Totalt 6 st prov det är inte klokt aja annars har dagen
varit bra jag var riktigt duktig i dag.
När jag gick hem gick jag in på ICA och köpte
Vindruvor och inte GODIS haha bra va.
men nu måste jag fortsätta plugga ha det bra

hej då



Vadå PLUGGA haha jag och Felicia i skolan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0