Här kommer svaren <3

Postat av: Feliicia

hmmm....Nu ska jag komma på många :D

-Har det blivit något mellan dig och ´du vet vem´? ;)

- Bästa minnet?
-3 saker du inte kan leva utan?
-Vad är det bästa med konsståkning?
-Hur kan du ha så satans bra självförtroende?
Dela med dig lite (a)

Cola eller fanta?
Mamma eller Pappa?
Godis eller chips?
Engelska eller Kemi?
Aldrig mer åka konståkning eller aldrig få en kille? x)
Ghanjah eller Glenn? xD xD xD


Svar:

Ja du kom på många frågor.

Nej det har inte blivit något och vi har aldrig varit på G!

Hmm.. Bästa minne vad svårt om jag ska vara ärlig kommer jag inte på något så där men får tänka på det.

Jag skulle inte kunna leva utan Konståkning, Mina nära och kära och sen musik.

Det bästa med konståkning? Hmm.. jag tycker allt är bra med Konståkning alla väner träningen tävlingarna allt.

HAHA XD har jag bra Själförtroende skulle inte tro det!!


Snabb frågor!

Fanta

Mamma eller Pappa man kan ju inte välja så båda.

Chips

Engelska

Aldrig få en kille

Postat av: Sarah

*vilka är dina tre bästa vänner?
*vem betyder mest för dej?
*varför börja du med just skridskor?
*Berätta om din familj :)
hejsvejs


Svar:

Jag har så himla många bra kompisar men dom tre alldra bästa är nog Lea Pauline och Dennina det är dom jag känt längst. Men sen har jag ju Amanda, Felicia och alla andra tjejer i min klass och på konståkningen som betyder mycket för mig.

Jag började åka konståkning för att våran granne Therese åkte och hennes pappa fixade så att jag fick komma och pröva och jag tyckte det var kul så jag fortsatte åka.

Om min familj Hmm..

Ja du jag har en mamma en pappa och en lille bror och min hund tessan. Min lille bror åker konståkning och vi bor i Stockholm.


  


Postat av: C

Stämmer det att din kusin är gravid?:O
Vad tycker du om det? ;)
Vad tycker du om pappan till barnet?
Vad ska barnet heta?
hihihihihihi,
kramar


Svar:

Hej C ja det stämmer att Min kusin är Gravid och jag tycker att det ska bli grymt kul.

Jag tror att putte kommer bli en bra pappa.

Jag tycker att han är så himla snäll men han kan ha lite dålig humor ibland HAHA  XD

Jag vet inte riktigt jag vet att det blir en tjej men har glömt vad namnet var.

Dom hade så många olika namn J


Kramar

Postat av: Anonym läsare <3

Vad använder du för smink oftast?
Vilka hårprodukter använder du?
Vilken är din favoritklädaffär?
Är du modeintresserad?
Har du haft sex?
Faller du lätt för grupptryck?


Svar:

Vad jag använder för smink? Ja du det är lite olika men oftast mascara, Eyeliner och rouge.

Jag använder inte så mycket hårprodukter. Men jag använder typ Hårspray och ibland silikondroppar.

Min favorit klädaffär är Hm tror jag.

Jag är ingen sån Person som håller på att läsa massa tidningar för att se senaste modet men det kan ju hända att dom tidningarna jag köper innehåller mode och då är det klart jag tittar.

Nej jag är oskuld.

Nej jag tror inte att jag är en sån som lätt faller för grupptryck.


   



Postat av: Pawo

-Vem är du på G med ?

Svar:

Jag är inte på G med någon


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi :)

Jooo,du har bättre självförtroende än många andra iaf! (a):D



Haha-Patrik har dålig humor ibland xD



<33

2009-07-27 @ 01:03:24
Postat av: Felicia

oj,det där va från mig ;p

2009-07-27 @ 01:03:50
URL: http://feliciah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0