20:18

Hej alla bloggläsare

Nu har jag just ätit och sitter nu här och tittar på sjukhuset.

I dag blev jag väkt av min pappa kl halv 10 kan ni tänka er halv 10 på sommar lovet, han är ju inte klok.

Sen när jag gick ut för att hämta posten såg jag att jag fått mitt stipendium på 4000 kr...  JIPPI :D

Sen så fick jag och min lille bror skjus av pappa till skärholmen men jag hittade inte någonting tråkigt  HAHA :/ men när jag kom hem hade mamma köpt ett par jätte fina skor som ni kan se på bilden neranför.

Sen runt ungefär kl halv 1 var vi tvungna att börja röra oss hem efter som kl halv 2 skulle jag sitta barnvakt åt mina små kusiner<33 Mysigt var det .

Och om 1 vecka och 3 dar så åker jag till gotland på läger jag längtar så himla mycket. Jag och Lea åker den 28 med våran tränare och är borta två veckor . vi kommer typ sova i en skola och jag ska sova breve Lea HAHA XD veckorna på Gotland kommer vara så grymt kul...

Men nu ska jag inte sitta här och tråka ut er mer nu ska jag se lite på tv








PUSS PUSS <33



Kommentarer
Postat av: Felicia

Gud vad söta skor :D



sv:haha,men du är ju en tönt som är med mig! :D <3

2009-06-18 @ 23:12:00
URL: http://feliciah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför fick du ett stipendium? :D

2009-07-18 @ 14:01:47
Postat av: vanessa

SV:

Jag ansökte om det och kom med.

man typ skickar in sina betyg och så <3 XD

2009-07-22 @ 01:12:58
URL: http://voodoovnik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0