Å äntligen värme och sol ute <3

Hejsansvejsan alla bloggläsare

Nu sitter jag och tittar på paris Hilton My new BFF som just börjat.

Det blir ett kort inlägg i dag efter som jag är lite seg och har huvudvärk, har säkert druckit för lite på tänke med dagens väder som har varit underbart.
det har typ varit 25 Grader hela dagen.

I dag har det inte hänt så mycket jag vaknade typ vid 10 halv 11 och bara chillade lite sen vid 1 kom Lea till mig vi gjorde inget speciellt vi så lite på film och åt marängsviss, det var as gott XD

Lea gick typ hem vid halv 5 för att hon skulle åka till Skärholmen och handla med sin mamma.

Och sen kl 18 kom Ida hit en stund vi hoppade studsmatta och hade det lite mysigt.


Puss puss*/ Vanessa



Kommentarer
Postat av: L E A .

o nej, vanessa har verkligen iintee tagit pussmunnen från emilia..;S

2009-06-24 @ 10:43:51
Postat av: vanessa

nej sök på Google på " puss mun " då kommer den upp

2009-06-24 @ 21:00:12
URL: http://voodoovnik.blogg.se/
Postat av: L E A

Men hallå? Jag såg dig ta den :P

2009-06-25 @ 13:15:34
Postat av: vanessa

ja på stora datan men det finns ju inte på min XD

2009-06-26 @ 07:24:29
URL: http://voodoovnik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0