Bye Stockholm & Hi Gotland

Kom nys in efter ha varit ute och spelat kubb det var jätte roligt mitt lag van båda gångerna. HAHA XD

I dag har det inte hänt så himla mycket har för det mesta packat och det är inte kul :/
men jag var även i skärholmen och handlade det sista till Gotland.
Det blev inte så mycket men det blev ett linne en ny bikini och lite annat smått J

I morgon är det Gotland som gäller Lea och hennes mamma kommer och hämtar mig kl 10 ungefär och båten går kl 12 Mysigt Mysigt <3

Jag längtar så himla mycket jag och Lea ska åka med Linn och Micke i morgon från båten till skolan där vi ska sova i två veckor.

Datorn kommer tvär stanna hemma efter som jag inte har något internet och inte vill att den ska bli stulen men får se om det finns någon data i klassrummet och isåfall blir det lite blogg nere på Gotland med men nu ska jag se på Göta kanal som går på TV 4 så ni får ha det bra nu för det kommer jag .


Du vet väll att jag alltid finns på telefonen så länge jag inte tränar så det är bara messa <3


PussPuss*/ Vanessa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0