kort stund! :D

Hej Hej <3


Nu har just mina två små kusiner gått hem så nu sitter jag har och tråkar.

 I dag vaknade jag runt halv 11 av att telefonen ringde och det var Åsa. Hon undrade om jag hade lust att sitta barnvakt på torsdag i någon timme. Och det är klart jag kan det och för hoppnings vis så får jag betalt :D !

Sen så ringde jag polarna Johansson och frågade om dom hade lusta att göra något och då drog jag dit.  Efter typ en timme så ringde deras pappa och sa att dom skulle gå upp till centrum för att dom skulle äta lunch så då gick jag hem. Så det blev en kort stund hos dom:D

Sen kom jag hem och gick ut med min hund och gick förbi mina små kusiners dagis och då ville dom så klart följa med hem så det fick dom vi typ fixade dom som Modeller ^^. Några bilder här nedanför.











Puss Puss <33


Kommentarer
Postat av: Felicia

svar;aaa,blääää! <33



Hihi,fett söta :)<3

2009-06-16 @ 00:34:39
URL: http://feliciah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0