Snart Gotland

Hej alla i dag har det varit en väldigt chill dag.

Den började kl 9 då jag gick upp för att pappa, David och jag skulle dra till Skridsko Johan och slipa mina skridskor.  

och under tiden när vi väntade på skridskorna så åkte vi iväg till stan till pappa jobb och fixade lite saker.

Sen när jag kom hem skulle jag ha varit med Ida men så blev det inte så då drog Lea hit.

Och vi har det alltid lika roligt.

Vi badade, eller jag badade efter som vi fällde Lea i poolen och då ville hon inte bada mer så hon gick upp haha XD.

Sen har vi inte gjort så himla mycket som vanligt har det varit underbart väder love it <3

Och nu är det bara tre dagar kvar till Gotland jag längtar så himla mycket. Två hela veckor med värdens BÄSTA tjejer <33


Puss puss*/ Vanessa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0