Sommar lovet börjar hos Kerstin <3

Nu var det äntligen SOMMARLOV och dagen började som vanligt i skolan där vi fick våra betyg , höra massa folk sjunga och sen fick vi glass och godis XD HAHA.

Efter skolanslutningen gick jag och åt på Greken med min familj.

Sen drog jag, Amanda och Kerstin hem till Kerstin.

Hemma hos Kerstin så gjorde vi inget speciellt. Eller jo Amanda och Kerstin klippte sina arm och maghår, jag fattar inte varför men det gjorde dom i alla fall.

Sen efter ett tag gick vi hem till amanda och åt sen var jag tvunget att gå hem då klockan ungefär var 20.30 och ingen vink buss gick.

När jag var på väg ner till centrum mötte jag alla 9 or som säkert skulle på fest för att fira. sen när jag kom ner till centrum mötte jag Matilda. HAHA hon är alltid lika söt. Jag mötte även Josefine som hade varit på träning.

Men efter som bussarna går så sällan på kvällarna så bästämde jag mig för att gå hem och det gjorde jag det var ganska skönt HAHA .

Men nu ska jag inte skriva mer God Natt <33


Puss Puss <3

Och desutom är det cooper test i morgon är ganska nervös



KERSTIN klipper håret på magen




Skolavslutningen


Kommentarer
Postat av: Felicia

Lägg upp bilden på alla oss :D

2009-06-09 @ 20:45:48
URL: http://feliciah.blogg.se/
Postat av: vanessa

okej men den är inte inne på daan men kan sätta in den

2009-06-10 @ 11:06:38
URL: http://Voodoovnik,blogg.se
Postat av: Felicia

Bra :D

2009-06-10 @ 20:38:10
URL: http://feliciah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0