Gött det är på URIX

Tjena alla glada eller ledsna vad vet jag.

Sitter nu i datasalen och försöker komma på något att skriva till tidningen.

Om ni har någon ide kan ni ju skreva haha .

Det har inte hänt så mycket sen i går utom att jag har träffat värden skönaste göteborgare, näst efter Elina Hagberg så klart. Filip, Oscar, Carolina, Elin och Malin heter dom.  
Dom har lärt mig lite göteborgska haha. Och dessutom så säger dom också HA, det är så skönt och slippa allt gnäll om det av Malin Bergman haha.

Dessutom har jag kommit på vad jag ska skriva om och den är färdig bra va haha.
Om ni vill gå in och läsa det vi har skrivit kan ni klicka på länken:


http://helahalsingland.se/soderhamn/urix


Nu ska jag dra ha det GÖTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0