Onsdagen med Axel igen

Halloj alla

Dagen har varit ganska bra.

Gick lite segt i skolan och det var en riktigt tråkig dag.


Min dag:


8.15 - Började jag skolan

med Elevens val

sen Engelska

So

Lunch

Svenska

Någon föreläsning från 8 dom på nytorp

Matte

Mentorstid

14.30 - Slutade jag


Sen Åkte jag hem sov typ 3 timmar, vid ungefär 6 tiden var det dags att byta om till tränings kläder.
På träningen gick det as bra landade typ 5 stycken dubbel Axel, och massor av Dubbel flippar.
Vi gjorde även massor av piruetter.

I morgon har vi schema brytande dag .
vi börjar Kl 9 med idrott typ sen något som heter matvanor efter det är det lunch tror jag,
sen har vi typ några andra saker typ om tobak och alkohol.


Men ska gå nu hej då


Puss Puss <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0