ROSA BANDET GALAN :)

Hej bloggen kom nyss upp från att ha suttit och tittat på ”ROSA BANDET GALAN” på tv 3.

Jag satt typ där nere själv och grät när jag hörde vad kvinnorna som drabbats berättade :`(

Jag blev gråt färdig när dom berättade om en familj men en mamma en pappa och tre döttrar.

Dom berättade att mamman dött i Bröst cancer och sen några år senare fick den yngsta dottern också bröst cancer och sedan fick den äldsta dottern det med. Men det var bara den äldsta som överlevde och systern dom inte fick bröst cancer.

Kan ni tänka er en familj på fem personer och så drabbas 3 av dom av cancer :(

Men inte mer om det nu ska vi se positivt på det efter som galan fick in ca 50 Miljoner kronor till ROSA BANDET.

Och vet ni mer vem som var där…  MÅNS ZELMERLÖW  :)

Haha typsikt mig eller hur!!

Vad har ni gjort i kväll da?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0