VARNING FÖR KÄNSLIGA LÄSARE :(

som sagt VARNING för känsliga läsare

 

Heej bloggen kom nyss hem från akuten efter att fått sy nio stygn i armen.

Jag var hemma hos mina kusiner och så var vi i deras typ klädkammare och tittade på deras gamla kläder och då så kom jag åt en vass metal kant och jag tänkte inte mer på det fören min kusin Cassi ba du blöder så kollade jag på armen så var det ett as djupt sår så jag gick in på toan och det ba droppade blod och då kom min morbror/Gudfar in och ba OJ det här måste sys vi åker till akuten nu.

Och på väg ut så svimmade Cassandra av i hallen och bara föll ner på golvet och slog i huvet men det gick bar  

Sen åkte jag hem och sedan åkte jag till akuten med pappa och sydde 9 styng och här har ni några bilder för er som är känsliga så varnar jag er :)


 
SÅRET :(





KLART

 

MEN NU SKA JAG GÅ OCH SE WANTED OCH ÄTA SHIPS;)

HA EN BRA KVÄLL <3

PUSSPUSS


Kommentarer
Postat av: Carro

2009-10-17 @ 23:59:31
URL: http://funderamm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men guud!! jag måste få se på måndag, tycker så synd om dig, Wanted är skitbra ha en bra kväll!!

// Carro

2009-10-18 @ 00:01:30
Postat av: hemtorpsvägen :D

hahahahaha

2009-10-18 @ 03:59:47
Postat av: Vanessa

Vem är Hemtorpsvägen?

2009-10-18 @ 13:41:45
URL: http://voodoovnik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0