Björn Gustaffson och Balett :)

Hejsan bloggen i dag har det inte hänt något speciellt alls jag har varit i skolan och har varit så grymt trött hela dan så det har varit ganska seg.

När jag kom hem så la jag mig i soffan och sov i typ 1 timme sen var det dags för träning och den gick Dåligt som vanligt. Men men nu ska jag snart lägga mig i sängen och sova men först ska jag titta på lite kläder och välja vad jag ska ha på mig på baletten har ingen aning om vad man ska ha blir någ ett par legings men något linne typ

Men nu ska jag sita och titta på något program på kanal 5 på något komiker program som Björn och alla dom andra komikerna är med på.

Vad har du gjort i dag?

God natt

PussPuss <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0