Blir riktigt sur nu...

Tjena bloggen sitte nu och läser min nya Frida tidning jag fick i går.

I dag så gick jag till skolan som vanligt och hade 15 min sovmorgon coolt va?

När jag kom till skolan hade jag elevensval sen Matte och sist spanska sen var det dags för mig att gå hem efter som jag skulle åka och fixa mina nya skriskor.

Men när jag kom hem hade dom inte kommit så jag blev as sur efter som jag måste hinna åka in dom tills på lördag och det kommer jag typ aldrig hinna.
Men pappa skulle åka förbi handlan och kolla om dom har kommit så vi får bara ta och hålla tummarna :)

För er som inte vet så är det Ungdomslyftet på lördag som gäller för mig, Lea och Line, ska bli grymt kul.

Men annars har det inte hänt så mycket mer i dag ska träna i kväll eller försöka träna efter som min tå gör så himla ont.

 

Men efter som jag inte bloggade i går så kan jag ju ta och säga att Cigdem (Min gamla mentor som har varit mamma ledig)  var i skolan och hälsade på med sina tvillingar så är så himla söta.

Dom heter Ronny och Ronja :)

Men nu ska jag ta och gå ner och äta något skulle jag tro men kanske bloggar senare

 

PussPuss*// vanessa

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0