Dåligt att karin inte fick någoot Skit !! :/

Heej bloggen nu ska jag försöka att inte skriva min långa dag så kort som möjligt.

Den började som vanligt kl 8 med hemkunskap och vi gjorde amerikanska pankakor  och ägg röra ”Mums”. Sen så hade vi massa andra leksioner med.


Ajuste i dag så gick jag och Karin ner till musiken med Jacob och Alex  för att dom skulle visa oss en sak och då gick vi in i typ en lång korridor under skolan jag typ svårt att förklara men då gick vi runt där nere sen så höra vi hur det är massor av 6 som står och skriker där ner så vi gömmer oss för att lärarna inte skulle hitta oss efter som man inte för vara där.


Sen så sprang vi till dörren och gick ut men Jacob och Alex Fortsatte springa och då gick jag in och sa att dom skulle komma så att vi inte skulle få något skit för att vi var där men dom kom inte. Och då ser jag hur alla kommer springande mot oss och en 6 a skriker en lärare kommer så jag och Karin kutar upp till matsalen och då ser vi hur Sade kommer springande ner till Musiken och jag lovar jag har aldrig set han springa så fort. Och ingen märkte att jag och Karin var där nere. Men det varade inte länge för när alla killar och 6 orna pratade så sa dom att jag var där men dom sa inte att Karin var där nere så både Glen och Roger kom och pratade med mig och några till. Men dom var inte sura alls och det var ju bra. Men det var dåligt att inte Karin inte fick något skit för att dom inte viste att hon var där!


Men jag är ingen stallare som vissa andra så jag säger inget och desutom är Karin en av mina bästa vänner ;) 


Men men nu blev det ett ganska långt och rörigt inlägg men nu ska jag sova har träning i morgon bitti

 

PussPuss*/Vanessa


 


Kommentarer
Postat av: MARIA ♥

sv; okej, jag gillar hm :)

tack för ditt svar :D:D

2009-09-12 @ 00:24:13
URL: http://mstappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0