Dåligt bloggande jag vet!!

Hej bloggen jag vet att jag inte bloggat på ett tag men jag har haft fullt upp med pluggande till prov och sånt.

Dessutom har jag haft mycket träning.

 

Och vet ni jag har inte varit inne på daton på en hel vecka rekord !!

Men tänkte berätta lite om går dagen som jag tillbringade med klassen vi hade det grymt kul vi körde massor av lekar åt och spelade brännboll i mörkret så man såg inte vart bollen flög as jobbigt. Men det var kul ändå.

I dag ska jag på 18 års fest hos Rebecka har typ ångest vet inte vad jag ska ha på mig well well jag hittar nog någonting.

Och sen på måndag har jag skolfoto som jag älskar eller INTE och på onsdag spxe Stavning?

Men nu har jag inte tid att skriva mer ska börja fixa mig lite smått


 
Jag och Lea i sommras



PussPuss*/Vanessa

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0