Nej jag vill inte vara SJUK!

Heej bloggen <3

 

Jag vet att jag varit riktigt dålig på att skriva nu senaste veckan men jag har verkligen inte tid, jag har mycket plugg och så men men nu sitter jag här och skriver och tittar på Efterlyst.

I dag har det inte hänt så mycket jag har varit i skolan och hade en ganska bra dag. Jag var dock inte med på gympan för att jag kände att jag började få ont i halsen så det kände inte så bra att vara med på gympan så jag låg i gräset och lästa.

Sen när jag kom hem så läste jag svenska och Engelska böckerna. Och sen var det dags för träning och jag åkte äntligen med mina nya skridskor det gick faktiskt bra. Men jag åkte dock inte hela första timmen efter som jag fick lite ont i fötterna och väldigt ont i halsen så då sa ja att jag skulle gå av isen och då fick jag te av min tränare, hon är verkligen värdens bästa tränare!

Sen fick jag också en halstablett av VILMA tackar :).

Sen så åkte jag hela andra timmen och det gick bra men jag tror inte att det blir någon skola eller träning för mig i morgon :(  Men jag hoppas verkligen att min hals blir bättre.

Men nu ska jag lägga mig i min sköna säng och titta på tv

 

God natt &

KYSS*/Vanessa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0