Vänner är livet <3 :)

Heej alla goa läsare!

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera men jag har verkligen inte haft tid att blogga. I fredags så gjorde vi en överrasknings fest som blev grymt lyckad tycker jag i alla fall.

Sen i dag och i går så hade jag tävling I går var det Korta som gällde och i dag var det långa.

Jag var grymt nöjd med korta programmet i går och det gick as bra men sen har vi ju dagens program som inte blev lika bra jag ramlade 3 gånger och ja jag var typ skakis i hela programmet så men men nya tag nästa tävling.

Och sen har jag äntligen fått träffa mina älskade vänner från Göteborg som jag saknat som bara den och det var hur kul som helst.

Men nu ska jag fortsätta se på Ensam mamma söker så god natt

 

PussPuss*/ Vanessa

Bilder kommer senare! <3 :)


 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, jag har utmanat dig :D <3

2009-09-27 @ 21:19:40
URL: http://hamanda.wordpress.com
Postat av: MARIA ♥

SV; jaa!;D

2009-09-27 @ 22:02:24
URL: http://mstappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0