Berätta 11 sanningar om dig själv Och utmana sedan 7 stycken.


1. Jag har blivit lite flyg rädd  
2. Jag kan inte sitta still eller vara tyst.
3. Mina vänner är det bästa som finns  
4. Jag älskar Konståkning
5. Carolina Gynning är en av mina förebilder
6. Jag tycker gymnasievalet är jätte jobbigt. 
7. Jag brukar kallas Vani
8.  Jag tycker Måns Zelmerlöw och Erik Saade är två riktiga snyggingar.
9. Om 2 veckor åker jag till Spanien :D
10. jag har alltid umgåtts mest med killar till jag började högstadiet.
11. Jag gillar inte att blogga när jag inte får några kommentarer

jag utmanar:
Gabriela Westermark
Amandas Härtfelder
Elina Hagberg
Felicia Hedströms
Lara Vodovnik
Line Bengtsson
Olivia Jengard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0