Brandalarmet igen på Nationella (Gick på svenskan nationella med)

Hej bloggen har nyss kommit hem efter att ha varit på fest möte och efter att haft en sjukt jobbig skoldag :(

Min skol dag började kl 8 med nationella Matte C. det började bra och det kändes as bra det jag gjorde, men sen när det bara var 20 min kvar till vi skulle sluta så går brandalarmet och vi var tvungna att gå ut. Sen så gick vi in igen precis när vi tagit av oss jackorna och ställt oss utanför dörren så går det igen och vi var tvungna att gå ut igen :(

När vi sen kom in ingen fick vi inte göra färdigt provet för att det var emot reglerna så då fick vi lämna in proven och inte göra färdigt det. Så på måndag ska vi göra ett extra Nationella från 2005 *BLÄ*

Annars har vell skoldagen varit bra..

Senare i kväll ska jag på Rese möte med klassen det ska bli så sjukt kul med våran klassresa :P

Men nu måste jag gå, ska ner och göra pankakor  vi hörs senare :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0