Förlåtförlåtförlåt för dålig uppdatering...

Hej allihop. Jag vet att jag varit sämst på att uppdatera men jag har inte orkat eller haft tid, det har varit så mycket.
Men jag ska försöka blogga mer när skolan börjar för nu på lovet vill man ju inte sitta vid datorn och sega. Speciellt inte när det är så fint väder.

Jag hoppas ni alla haft en bra påsk för det har jag. Jag har fått typ 7 påskägg :P
I ett av äggen låg en biljet till Stockholm ice så vi var där och tittade på fredagen och det var grymt kan jag säga er. Ni som inte var där missade verkligen någonting :D

Sen har jag varit på typ 4 olika påsk middager också så jag har gjort ganska mycket :D

Vad har ni gjort i påsk?

Annars har jag inte gjort så himla mycket på lovet.

I dag så var jag och Karin och shoppade i stan. Jag köpte inget men hittade lite saker på hm som jag ska köpa sen.

Och i morgon ska jag på en provfilmning för en tv serie på svt :D

Men nu måste jag lägga mig ska försöka skriva i morgon, och kom ihåg det stå mer NI kommenterar det stå mer kommer jag blogga :P <3

Puss&Kram!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0