Fotboll :D

Halloj bloggen Kom nyss upp efter att ha suttit och tittat på AIK – Kalmar och så klart så vann AIK med 3 -0 så himla skönt :D

Annars i dag har jag bara varit i skolan inget speciellt hände. När jag kom hem så såg jag att min klänning har nedan hade kommit så vi åkte och hämtade den. Den var finn men färgerna på den var inte lika klara som på bilden men det gör inget :P

Sen efter att vi hämtat klänningen så åkte vi till Lara och Putte en liten stund och hälsade på.

Sen i morgon så går jag bara i skolan på förmiddagen eftersom vi ska spela fotbolls turnering i Säby kl 12 och vi kommer säkert förlora som vi gjorde sist.

Eller vad tror ni?

Aja det är bara kul att spela men nu ska jag packa väskan men jag skriver mer i morgon :D

God natt :D <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0