Gymnasie Intagningen :D <3

Halloj bloggen har nyss kollat intagningen till gymnasierna, jag kom in preliminärt på alla linjer jag sökt :D like it!!

 Har ni kollat?

I dag så hade vi ju NP i Matte och första delen alltså B1 gick bra tror jag. Jag svarade på all frågor utom 1 så det är bara hålla tummarna. Sen på B2 gick det inte lika bra jag han bara göra fråga 1 och halva 2 av 3 men jag vet att jag hade rätt på dom två i alla fall :D men han dock inte skriva min uträkning på fråga 2 :/

sen hade vi svenska och vi satt bara och pratade typ :P sen var det lunch sen matte och sist Hemkunskap så jag slutade en timme senare en vad jag skulle alltså halv 4 :(

men nu ska jag ta pch börja göra maten, vi ska äta tacos :D

jag tror jag skriver mer sen :D

Puss vani

 


Kommentarer
Postat av: Elina

Sv; You know I love yo too :D

2010-04-16 @ 20:50:31
URL: http://eeelinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0