svarar på följande frågor !

Vilken klubb går du i?
KKIS, konståkningsklubben i salem.

Vad har du för skridkor?
Graf
Vad har du för skenor?
Phantom special

Vad åker du till för musik?
Korta: you are always on my mind (ska byta)
Långa: Standing the storm

Använder du hjälm/skydd?
Nej.

Vilka test har du tagit?
Fri 4 (Rest) & Basic 4.

Vilket är ditt favoritelement?
Hopp

Hur länge har du åkt?
9 år

Hur många timmar tränar du i veckan på vintern?
Typ 10 - 12 timmar.

Hur många veckors läger på sommrarna.
Tre veckor i år ! XD

Vem är din idol?
Dam sidan: Mao Asada!<3
Herr sidan: Brian Joubert
Plushenko!<3

Vad är du sämst på?
Steg !

Vad är du bäst på?
Vet inte, var bra på hopp men
har typ tappat dom :(


Vad har du för kläder när du tränar?
Oftast svarta tights med en tröja eller linne till XD

Åker du Team-åkning också?
Nopp. gjorde förr

Vad gillar du bäst, träna eller tävla?
Oftast gillar jag att träna mest , men
kan hända att jag häldre vill tävla


Hemma eller Borta?
Borta!!;D

Ska du byta något av dina program iår?
Ja, det korta tror jag!

Sista frågan! Älskar du att åka konståkning ?
JA, OM JAG GÖR! Det är det bästa som fins :D<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0