Underbar dag :D

Hej alla goa läsare i dag är jag SÅ HÄR glad. Det är hur fint väder som helst och jag har haft världens bästa dag i skolan i dag :D

Skolan började i dag kl 8 med engelska där vi såg på film sen hade jag sy slöjd och blev färdig med min kjol sen hade vi Spanska och vi såg på film sen hade vi lunch då gick brandalarmet igen :/ sen så skulle vi ha haft so och livskunskap men eftersom Ann-Britt inte var där så hade vi livskunskap och sen musik i en timme och så fick vi sluta 30 minuter tidigare så vi slutade kl 2 så himla skönt. Sen fick jag skjuts av Bästaste Felicia hem :D  och nu sitter jag här.

Tänk om alla skoldagar var så här sköna då skulle jag vilja gå i skolan varjedag.

Ska snart sätta mig och plugga lite matte eftersom vi har NP imorgon :D

Skriver kanske mer sen :P <3

PussPuss


Kommentarer
Postat av: Elina

Sv; Härligt! Säg till när du får den? :d Måste få se den på :)

2010-04-15 @ 19:45:32
URL: http://eeelinaas.blogg.se/
Postat av: Denicé

SV; snart hoppas jag. men allergin dödar mig just nu.. :(<3

2010-04-16 @ 07:54:45
URL: http://dgustafson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0