30 Augusti

Idag är det måndag och jag har haft en riktigt lång dag i skolan. Vi började kl kvart över 8 och slutade tjugo över 4. Men ska jag vara ärlig så var det inte så jobbigt, man tänker inte på att kl är så mycket när man går hem. Det ända som är jobbigt är att jag blir så himla hungrig.

Idag har vi haft våran första vanliga gympa leksion, vi gjorde inte så mycket vi gick mest igenom massa papper och så pratade vi om våran vandring vi ska på nästa torsdag. Sen efter gympan fick jag höra min kära kompis Silvia sjunga och gud hon sjunger så himla bra :) Sen har hon bestämmt att hon jag och Line ska söka till IDOL 2011 och att vi ska sjunga på skolavslutningen :P

Men nu måste jag skynda mig har träning om 30 min och tänkte att jag skulle vila lite innan men jag kanske skriver mer när jag kommer hem :)

Puss på er

PS. fick min första Läxa idag :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0