Det känns riktigt bra! :)

God kväll bloggen!

Jag vet att jag har varit usel på att blogga men jag ska börja blogga mer snart. Försöka i alla fall :P

Idag har jag varit i skolan från halv 9 till typ halv 3 :) Jag måste bara säga att jag verkligen gillar min klass det känns riktigt bra :D

Men nu till dagen. Idag har vi inte gjort så mycket, vi har bara varit på massa olika föreläsningar. Och våran mentor är helt borta typ :P man skulle vara i olika salar olika föreläsningar då så skriver han fel salar så när vi kom ner till ena salen så sa gick vi in och så kommer Natur klassen in och sätter sig då säger läraren att inte SP1B ska vara där så vi fick gå upp och leta vidare :P

Och i morgon kommer 2 och 3 till skolan jag är jätte nervös :P

Sen efter skolan så åkte jag och line till stan för att in handla lite saker till skolan som en kalender, en mapp och skriv häften eftersom man inte får något från skolan :) sen kom jag hem vi typ 5 och typ somnade direkt :P

Nu på kvällen har jag typ bara kollat på tv typ fongarna på fortet jag är super glad för att det börjat igen jag verkligen älskar det :D

Men nu ska jag packa och lägga mig eftersom jag ska till skolan i morgon :) jag börjar kl 9 med Engelsa diagnos :( jag är semst på engelska. Aja nu måste jag packa lite.

 

God natt :D


Min mapp, 5 ämnes block och min kalender :)

Min kalender kunde man sätta in en egen fram sida, så jag valde denna Fin va? :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Härligt! :) jo det är helt okej med mig! :)

2010-08-24 @ 22:32:53
URL: http://ceciliav.se
Postat av: lea

ååh vilken fin bild du valde :)<3

2010-08-25 @ 21:56:32
Postat av: Vanessa

SV: Vista gjorde jag :D <3

2010-08-27 @ 22:21:43
URL: http://voodoovnik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0