Feliz cumpleaños Abuela! :D <3

Jag har verkligen inget och blogga om…

Men jag ha i alla fall nyss komit hem. På vägen hem gick jag för bi min mormor och morfar för att säga grattis till min mormor som fyller år idag

Feliz cumpleaños Abuela! :D <3

Jag hjalpte också min morfar med webb kameran han köpt :P så jag har haft vidio samtal med han :)

Idag i skolan hände inget specielt vi hade först på morgonen engelska diagnos som gick super dåligt :( sen hade vi Lunch och efter det var vi på statsvandring i södertälje :P  Gud vad det var tråkigt. Vi orkade inte gå så vi gick till typ stats huset och googleade fram svaren, sen gick vi till donken och efter det så prickade vi av oss och åkte hem :D

Men nu ska jag ta och lägga mig och titta på film och vila eftersom jag har träning ikväll.

Peppad? Nej inte speciellt det går bara dåligt men vi får se hur det går idag :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0