Jag hatar korografi :(

Förlåt för att jag inte bloggade i morse men jag var så sjukt trött jag orkade inte nes gå upp, var så himmla seg jag fixade inte ens mitt hår utan gick bara upp till ishallen :P

Träningen idag gick vell inte så jätte bra. Jag hade korografi som jag hatar mest av allt, fy fan jag är så dålig på att komma ihåg och bryter bara ihop.

Imorgon skulle jag igentligen på The voice men jag skiter idet eftersom vi typ ska ha ”Fest” med Klubben :) Jag tror det kommer bli super mysigt :D  men nu ska ja försöka skriva ner mina program i min nya tränings dagbok men vi får se om jag skriver mer imorgon eftersom Polarna johansson ska sova här efter ”festen” :D

 

God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0