Tack flickor!

Ska snart gå och lägga mig, är ganska trött men tänkte att jag skulle berätta om dagen.

Som jag sa tidigare så spenderade jag min dag men Roshang och Line. Vi gjorde inte sp mycket vi satt och pratade om allt skit som går i konståkningsvärlden just nu ^^  Man blir så sur på vissa mäniskor man trodde man kunnde lite på sen så går dom bakom ryggen på en och snackar skit, jag blir så himla sur. Men men inte mer om det nu. Line och Roshang kom vid kl 3 ungefär. Då satt vi och pratade massa som verkligen behövdes. Sen vid typ halv 5 gick Roshang för att hon skuolle åka och kolla på något hur, så jag och Line följde henne till bussen sen gick vi hem och åt korv med pommes :P

Sen så pratade vi ännu mer, chattade med Tuff Uffe och jag måste bara säga att han är världens gulligaste person  :)  sen vid typ 9 gick vi ner och såg på en film och sen lite på tv :) Vid halv 12 gick hon hem.

Tack för en mysig dag flickor :D <3

I morgon blir det UUNG 08 med Karin om det är någon som vill följa med så säg till :D

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0