Äntligen!

Hej nu har jag precis kommit hem från träningen i Huddinge. Träningen gick riktigt bra, stod flera st dubbel axel skit skönt :D


Idag så har jag varit med Vilma i kista gallerian och jag måste bara säga. Herre gud vilket rörigt köpcentrum, hittade typ ingenstans :P men men. Jag köpte mina efterlängtade skor som jag har velat ha hur länge som helst till nyår! Sen köpte jag en svart fliceetröja, ett vitt panband med en roset på :)

 

Men nu ska jag lägga mig och kolla på solsidan som jag nyss laddade ner ;)

God natt :) <3  


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken affär hittade du pannbandet? :)

2010-12-28 @ 22:39:56
Postat av: Vanessa

SV: Pannbandet hittade jag på Bik Bok ;)

2010-12-28 @ 23:31:42
URL: http://voodoovnik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0