JULLOV!! :D <3

Hej Bloggen!! Jag har inte bloggat under helgen eftersom jag varit i Malmö på konståknings SM. Vi hade det jätte mysigt med alla underbara människor som var där. Jag ångrar ingenstans att jag åkte för så kul som vi hade har jag inte haft på länge.


På fredagen gick vårat tåg halv 7 och vet ni vad det gick i tid. När vi sedan åkt förbi Lund som är stationen före Malmö så är vi tvungna att stanna på grund av spår brist. Där blev vi sittande i två timmar, så jävla typiskt när vi precis ska av. När vi sedan var framme så skulle vi åka två bussar men vi hade inga kontanter så första bussen smög vi på och när vi sedan skulle ta andra bussen fick vi inte gå på så vi var tvungna att hämta ut pengar. När vi sedan skulle hämta ut pengar tog den bara ut 500 så då gjorde vi det och sprang sedan till bussen. När vi sedan ska betala så säger han som kör att dom inte tar större sedlar en 100 men efter lite bråk så växlade han den ändå. När vi sedan var framme så var allt jätte bra vi träffade alla underbara människor kollade på konståkning  och bara umgicks. På fredan gick vi och la oss kl 4 ;) Sen har resten av helgen varit jätte bra. Hem från Malmö åkte vi med Familjen Neuman och resan var riktigt trevlig. Så tack till alla människor som gjorde min helg  underbar. :)<3


Och efter som vi kom hem kl 4 på natten på söndagen så gick inte jag till skolan i måndags utan jag sov till halv 11 och det var verkligen jätte skönt och vid 2 tiden åkte jag och Lea till skärholmen och köpte lite julklappar och sen vid halv sju hade vi träning. Träningen gick riktigt bra jag stod äntligen den där jävla Axeln som jag stod för ett och ett halvt år sen. Sen fick jag idag JULLOV!!!! Det är så himla skönt J Jag bara njuter tillsammans med Lea och Line på Pizzan ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0